Bismillah...

Bismillah... -
Aku mulakan bicara untuk entry pertama aku di blog ini. Malaya SEO. Apa yang akan aku paparkan di dalam blog ini adalah berkenaan SEO dan juga sekitar isu semasa di Malaya.

Malaya SEO, aku akan cuba kongsikan teknik SEO serta tutorial SEO. Sebagai panduan untuk aku dan mereka diluar sana yang berminat dengan teknik SEO. Untuk pengetahuan semua aku bukanlah pakar di dalam bidang SEO ini. 

malaysa seo

Apa yang aku cuba kongsikan adalah berdasarkan kajian dan pembelajaran aku untuk meningkatkan lagi kemahiran SEO aku. Jadi kiranya blog ini adalah seperti jurnal aku di dalam usaha pembelajaran aku bagi mendalami lagi ilmu SEO. Apa yang aku belajar akan aku cuba kongsikan di blog ini nanti.

Jikalau ada pakar yang lebih arif diluar sana tentang SEO ini diharap nanti akan turut menbantu aku. Kita kongsikan ilmu ini untuk tatapan seluruh warga Malaya. Tak baik kan kedekut ilmu..hehehe.

Dan kepada yang baru hendak berjinak-jinak dengan ilmu SEO ini. Kita sama-sama duduk dan belajar. Kita berkongsi idea dan sama-sama menpertingkatkan kemahiran kita. Insyallah apa yang aku tahu akan aku kongsikan nanti.

Salam perkenalan buat semua dari Malaya SEO.
Anda baru saja membaca artikel yang dikategori Blogger Widgets | Blogging | Download | General | Isu Semasa | News | Teknik SEO | Tutorial dengan tajuknya Bismillah.... Jika entry ini sangat berguna bagi anda, sila like okey...By : Malaya SEO
Ditulis oleh: Unknown - Ahad, 21 Julai 2013

Belum ada komen untuk "Bismillah..."

Catat Ulasan