Mykad Smart Shopper - Peluang Untuk Jadi Affiliates

Mykad Smart Shopper - Peluang Untuk Jadi Affiliates -
Mykad Smart Shopper Program (MSSP) – adalah satu projek khas untuk memenuhi ciri-ciri pintar pada Mykad rakyat Malaysia. Ia adalah ciri pintar yang ke-50 yang ada pada Mykad kita.

Ia befungsi dalam mempromosikan industri perniagaan tempatan dan juga memberikan kelebihan kepada para pengguna.




Dengan menggunakan MyKad, pengguna yang telah berdaftar dengan program MyKad Smart Shopper ini akan menikmati kelebihan, apabila berbelanja di premis perniagaan yang juga telah berdaftar dengan MyKad Smart Shopper.

Dengan hanya menunjukkan Mykad kita, kita akan diberikan kelebihan berupa diskaun harga dan juga poin AJ.  Dimana nilai RM1 sama dengan 1 AJ Point, dan boleh ditebus tukar dengan pelbagai barangan. Dalam pada masa itu, Affiliate Junction juga menawarkan satu program affiliate untuk MyKad Smart Shopper ini.


Peluang Yang Ditawarkan Oleh Affiliate Junction


Siapa yang sesuai untuk jadi Affiliates Program Affiliate Junction ini. Ia terbuka kepada semua rakyat Malaysia yang ada MyKad. Dan secara khususnya ia menberi perluang kepada:

Merchants yang menpunyai premis perniagaan seperti kedai, hotel dan mereka ingin mencari pelanggan dengan lebih meluas lagi.

Affiliater yang suka menpromosikan produk kepada pengguna. Malah sebagai agen mereka juga boleh menpromosikan produk ini kepada peniaga / Merchants.




Apa yang di tawarkan oleh Affiliate Junction di dalam program Affiliate mereka ini. Adakah berbaloi kita sertai program Affiliate ini? Boleh jual ke?

Jom kita lihat diantara kelebihannya :

1. Dapat komisen dari 3 sudut:
  • Bawa pengguna berbelanja di Merchant yang berdaftar
  • Bawa merchants baru daftar di AJ
  • Bawa Affiliater baru daftar di AJ
Untung bukan, jadi promosi anda tidak hanya tertumpu pada satu arah sahaja, dan anda boleh pilih dari sudut mana anda mampu cari komisen.

2. Akses yang mantap dan stabil kepada peniaga/ pengiklan affiliate marketer ditawarkan via satu program network dan akaun.

3. Mendapat Sokongan teknikal dan bantuan strategik dari perunding pemasaran Affiliate Junction.

4. Latihan, bengkel, seminar, tips amali terbaik dan alat pendidikan juga turut disediakan.

5. Sebenarnya MyKad Smart Shopper Program ini mendapat sokongan padu daripada Multimedia Development Corporation Bhd (MDec) dan Jabatan Pendaftaran Negara (JPN). Jadi Program ini terjamin untuk jangka masa panjang.



6. Ruang untuk promosi program affiliate ini juga agak luas, merangkumi seluruh negara. Boleh dikatakan setiap negeri sudah ada peniaga / merchants yang berdaftar. Dan program ini kelihatan seolah tidak terhad, macam-macam bisnes yang berdaftar dibawah program ini. Dan kita boleh promosikan kepada para peniaga agar mendaftar program ini dan kita mendapat komisen.

Jadi apa lagi yang kita tunggu. Rebutlah peluang menjadi Affiliater dibawah program Affiliate Junction ini. Boleh daftar di laman web MyKad Smart Shopper.


Contest ini dianjurkan oleh Blog Coretan Anuar ditaja bersama SembangHari2, Discount-Hari2 , Pak Ya Homestay , GSR2U
Anda baru saja membaca artikel yang dikategori Affiliate | Contest dengan tajuknya Mykad Smart Shopper - Peluang Untuk Jadi Affiliates. Jika entry ini sangat berguna bagi anda, sila like okey...By : Malaya SEO
Ditulis oleh: Unknown - Isnin, 5 Ogos 2013

4 komen untuk "Mykad Smart Shopper - Peluang Untuk Jadi Affiliates"

  1. Terima kasih kerana sudi menyertai Contest ini... Semoga berpeluang menjadi salah seorang pemenang bertuah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih kerana sudi menerima penyertaan saya

      Padam
  2. Assalmualaikum....nampaknya kita sama-sam join contest SEO MyKad Smart Shopper anjuran coretanAnuar.com. Entri anda amat menarik sekali. Semoga berjaya berada di page 1. Insya Allah. Wassalam...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam, masih baru lagi blog ni, sekadar mahu mencuba nasib, aku sebenarnya mahu buat eksperimen sikit tuk SEO contest kali ini, guna blog lama dan blog yang baru...hu3

      Padam