SEO On Page Dan SEO Off Page

SEO On Page Dan SEO Off Page -
Artikel ini sepatutnya sudah aku jelaskan di bawah tajuk Apa Itu SEO?. Tapi aku rasa lebih baik aku buatkan satu tajuk khas untuk SEO On Page dan SEO Off Page.

SEO On Page Dan SEO Off Page

Dua teknik inilah sebenarnya perkara asas untuk mengoptimumkan SEO blog kita. Jadi kita kena kenal dan faham apa itu SEO On Page dan SEO Off Page. Jom sambung pengajian kita.

SEO On Page

SEO On Page

Teknik Seo On Page adalah teknik SEO yang lakukan pada blog kita. Contoh SEO On Page ialah pasang Meta Tag dengan berkesan, Template blog yang mesra SEO, Internal Link, Navigation yang memudahkan, buat sitemap. Di dalam teknik ini kita akan optimumkan SEO kita pada halaman blog kita, pada template blog kita.

SEO Off Page

SEO On Page

Teknik SEO Off Page pula adalah kita mengoptimumkan SEO kita daripada luar. Contoh SEO Off Page adalah kita menbangunkan backlink yang berkualiti. Backlink yang berkualiti adalah penting untuk meningkatkan SEO blog kita.
Anda baru saja membaca artikel yang dikategori Teknik SEO dengan tajuknya SEO On Page Dan SEO Off Page. Jika entry ini sangat berguna bagi anda, sila like okey...By : Malaya SEO
Ditulis oleh: Unknown - Jumaat, 16 Ogos 2013

1 Komen untuk "SEO On Page Dan SEO Off Page"

  1. salam..

    Harga Ebook SEO Merah Jambu RM 100. boleh rujuk http://ohcikgu.jomniaga.com/go/faizalhuda/

    BalasPadam